Przejdź do głównej zawartości

Szybki wpis


 Za dwa dni do SZKOŁY!!!! Rozpoczynam naukę języka Niemieckiego.  Masakra, trzęsę gaciami i nie mogę przestać o tym myśleć. W głowie plączą mi się myśli czy dam radę. Jeszcze nie tak dawno podchodziłam ze stoickim spokojem a teraz czuję żar!  Oczywiście zdam dokładną relację co i jak tam będzie się działo.  Jednak puki co nie mogę nawet na obróbkach zdjęć się skupić.
Dla tych co jeszcze nie śpią przesyłam fotki z przed kilku dni a na moim fb ze zdjęciami zawsze na bieżąco
Mój Facebook :)
 Pozdrawiam  :)





#Magdalena Adrian #Magdalena_Adrian #Wesseling #NRW Polska #canon polska #Canon #Polsk #Niemcy Canon #Nikon Niemcy #Nikon Polska  #Nikon Germany  #Nikon PL #Nikon DE #Canon DE #wiosn  #jesien #lato #zima #natura #przyroda #city #scape #lans scape #produkty #product #koln #bon #duseldor  #reklama #makijaż #święta #asus #wacom #kosmetyki #farby #sklepy #napoje #produkty #water #sport #sportowa_fotografia #model #modeling #portrait #fotografia_produktowa #wesele #urodziny #blog #blogg #blogger #bloggerka #fotografia #fotograf #fotografka #samsung #samsung_galaxy #SamsungGalaxyS8+ #Samsung_Galaxy_S8+ #wesseling #recenzje #twoja_reklama #poland #germany #bloggerstyle #style #życie #life #opis #informacje #nauka #życie# pasja #przykład #zdolni, #polak_potrafi #polka_potrafi #Niemcy_po_Polsku #moda #styl #fashion #testuj #testujemy #przetestuj #przetestuje #cute #natural #love #shot #gazeta #wiadomości #news #opinie #recenzje #praca #job #work #jobblogg #jobbloog #jobsherch #sechr #szukaj #plotki #opinie #prawda #fałsz #pieniądze #forsa #złot  #kasa #zarobki #zarabiać #wypłata #alkohol #pierścionek #ślub #zdjęcie #pozować #instagram #facebook #twitter #google #google+ #pinterest #opis #jak_żyć  #życie #wegetacja #śmierć #radość #pomysł #szkoła #klasa #czytać #pisać #art #kwiat #radość #architektura #architecture #bulding #budynki #favoryt #artysta, #pink #różowy #okulary #włosy #hairy #bluzka #kupić #zakupy #amazon #allegro #youtube #bimmer #bimmer_tuning #bmw #mini #cabrio #porsche #secret #top_secret #citroen #seat #ford #honda #hyundai #kia #mazda #opel #peugeot #volkswagen #anzeige #lovede #erzeugnis #produktfoto #natur #geld #test #ferien #schule #leben #interessen #hobby #arbeit #betrieb #zahlung #Blog_tester #za_granicą #polka_za_granicą #look #best #top 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Samobójstwo na życzenie : Czyli jak rzucić palenie. Toksyczna miłość do kawy i papierosa .

Mam 34 lata . Może to dużo a może i mało, zależy z której strony patrzeć i o czym myśleć. Kwestia wieku zawsze chyba pozostaje sporna, najważniejsze żeby czuć się młodo ale i w głowie mieć poukładane.  Z tym bywa różnie.  Coś co dziś wydaje Ci się mądre za rok pomyślisz że było głupie a coś co zrobiłaś  10 czy 15 lat temu dziś pomyślisz jak o  totalnej głupocie. 
Tak i było ze mną ! I jak we wszystkich przypadkach zaczyna się niewinnie, od kilku pociągnięć, tak dla zabawy, trochę dla szpanu.  Potem dochodzi zaciąganie się i chowanie po krzakach , żeby staży nie widzieli. Chociaż i tak zawsze wychodzi na jaw że palisz a czuć od Ciebie gorzej jak z popielniczki to wypierasz się że to nie prawda.  Jesteś z każdą fajką coraz bardziej uzależniony ale wmawiasz sobie że możesz rzucić. Potem już nie możesz rzucić.  Ty to uwielbiasz.  Po prostu lubisz palić.  I ja to w zupełności rozumiem !  Ja lubiłam palić.  W szczególności w określonych sytuacjach. 
Poranna kawa.  Bo nic tak nie smakuje jak

Witaj szkoło !!! Nauka języka obcego.

Zbliżała się 17:30 . Gdy ktoś strasznie się czegoś boi, to mówi się że "ma duszę na ramieniu " . Moja dusza była na obydwu ramionach a w głowie to już konkretnie straszyło. Bałam się jak cholera! Niby nie ma czego, ale strach paraliżował straszenie. 
  Nowi ludzie , w dodatku nie będą mówili w moim języku , nauczycielka prawdopodobnie też nie.  Nie wiedziałam czego mogę się spodziewać... ok ubrana, makijaż zrobiony, plecak spakowany -można iść.  Zeszyt kupiłam sobie chyba z miesiąc wcześniej, jak jeszcze się nie bałam a nie mogłam się doczekać.
Nie szłam całe szczęście sama.  Szłam z kochanym. Pod szkołą byliśmy dzień wcześniej, aby zobaczyć dokładnie gdzie jest i nie musieć szukać.  Tak więc teraz, pewnym krokiem, szliśmy w miejsce gdzie mają nauczyć mnie mówić, czytać i pisać po Niemiecku.

Pogoda była nie najlepsza ale bez tragedii.  No, może trochę wiało. Zaszliśmy po drodze do dm w którym odebraliśmy zamówiony kalendarz co zajęło nam chwilkę . Potem już całkiem nie daleko…

Pieniądze w butelce

Stoję przed sklepowym regałem, patrzę i zastanawiam się który napój kupić.  Wybór jest duży.  Na tyle duży że oczy robią szpagat.  Wziąć ulubiony? Czy może spróbować ten nowy co właśnie reklamują ? Wezmę obydwa! Plus jeszcze dla męża, konieczne gazowany- bo taki lubi. Jeszcze woda gazowana i nie gazowana. Podchodzę do kasy, płacę i jadę do domu.  Tam oczywiście odkręcam butelkę by się napić, orzeźwić ulubionym napojem z plastikowej butelki.  Ale czy tak na prawdę sama nie zostałam nabita w tą butelkę? Czy kiedykolwiek zastanawiałam się za jaki interes płacę? Nie tylko zresztą ja Ty również. Nic dziwnego, że ostatnimi czasy miasta tak bardzo nastawiają się na segregacje śmieci.  Przedsiębiorstwa gospodarstwa odpadami komunalnymi tylko zacierają rączki na ten złoty interes. Dla czego? Otóż w 2015 roku został przedstawiony raport KPMG "RYNEK NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH W POLSCE " Okazało się że konsumenci wydali 21,7 mld zł na napoje bezalkoholowe  w tym najwięcej na gazowane bo aż…

zBlogowani

zBLOGowani.pl ">